Brug for hjælp til CAMRO SafeTrapAutomatic App'en?
Vi har her samlet de oftest stillede spørgsmål og svar.
Quick start
Spørgsmål og svar
Vores app, CAMRO SafeTrap Automatic, kan hentes på Google Play Store og Apple App Store.
For at kunne bruge vores app, kræver det at din telefon har NFC-læser, samt kører enten Android 7.0 / iOS 13 eller højere.
Når du scanner din SafeTrapAutomatic med din mobiltelefon, aflæser vi telefonens GPS-koordinater for at fastslå hvor fælden er placeret. Dette er det eneste tidspunkt vi bruger lokationsdata fra din mobiltelefon.
Ved at bruge vores app, får du indsigt i din fælde og en masse ekstra funktionalitet. Vi anbefaler at bruge vores app for at få det fulde udbytte af din SafeTrapAutomatic, men fælden vil også fungere uden brug af app’en.
Her er der flere ting der kan være galt, bl.a.:
- Telefonen fjernes for hurtigt eller holdes ikke stille over NFC-ikonet på topstykket. Hold telefonen over NFC-ikonet i 1-2 sekunder, indtil app’en registrer korrekt læsning. Vær opmærksom på at der er forskel fra mobiltelefon til mobiltelefon hvor NFC-læseren er placeret. På nogle modeller er det i toppen, mens på andre er det midt på mobiltelefonen.
- Kontroller at plastikstrimlen er fjernet fra batteriet under topstykket
- Batteriet er dødt, udskift med et nyt.
- Batteriet vender forkert
Oplever du stadig problemer herefter, kontakt da CAMRO.
Fik du ikke svar på dine spørgsmål? Se resten af vores FAQ her.